شرکت حمل و نقل بار باران سیه باز(خوی)

با 10 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل

شرکت حمل و نقل بار باران سیه باز(خوی)

با 10 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل

۲۵اسفند

لوایح بارنامه

بارنامه ها برای حمل و نقل موفقیت آمیز کالا بسیار مهم هستند. در درجه اول، این اسناد به عنوان یک توافق نامه الزام آور قانونی عمل می کنند که به حمل کننده کمک می کند تا محموله را طبق شرایط اولیه قرارداد که توسط شرکت حمل و نقل یا مالک حمل و نقل تنظیم شده است، پردازش کند. این بدان معناست که بارنامه می تواند در نگرانی های دادخواهی مورد استفاده قرار گیرد، و بارنامه های نادرست می توانند حاملان را از هرگونه ادعا تا تعقیب کیفری در معرض خطر قرار دهند.

علاوه بر این، از آنجا که بیشتر بارنامه ها به عنوان کالا محسوب می شوند، از این اسناد (دقیقاً مانند محموله ای که در آن ذکر شده است) می توان در مذاکرات استفاده کرد. به همین دلیل برخی از انواع بارنامه ها در حالی که محموله در حال ترانزیت است می توان مورد تایید و انتقال به اشخاص ثالث قرار گیرد و درنهایت کنترل محموله را به اشخاص مختلف در طول مسیر واگذار کند. این همچنین بدان معنی است که اگر هزینه برای حمل و نقل محموله به طور کامل پرداخت نشده باشد، شرکت حمل و نقل می تواند صورتحساب بار و کالا را تا زمانی که شرایط فروش نهایی نباشد، نگه دارد.

بسته به نوع بارنامه لازم است اطلاعات مختلفی در مورد این سند ذکر شود، از جمله:

نام و امضا حامل، مدیریت شرکت حمل و نقل یا نماینده قانونی هر یک از این طرفین، تاریخ و مشخصات کالا در حال بارگیری بر روی وسیله نقلیه مشخص و مقصد، شرایط و ضوابط حمل یا اشاره به این شرایط ذکر شده در یک سند دیگر، توضیحات دقیق درباره کالاهایی که ارسال می شوند (مقدار، تعداد، وزن، اندازه، مارک/ شماره و غیره) نام گیرنده هرگونه دستورالعمل ویژه برای حمل و نقل؛ این اطلاعات فقط برخی از مواردی است که ممکن است در یک بارنامه مورد نیاز است.

۹۹/۱۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
بارباران(یونس لک)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی