شرکت حمل و نقل بار باران سیه باز(خوی)

با 10 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل

شرکت حمل و نقل بار باران سیه باز(خوی)

با 10 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل

۲۶اسفند

حمل اثاث منزل

حمل اثاث منزل چیزی نیست که معمولا غیره منتظره اتفاق بیفتد و غالبا چند هفته یا چند ماه برای بسته‌بندی و برنامه‌ریزی برای روز اثاث‌کشی زمان در اختیار دارید. در صورت رعایت نکاتی که در ادامه بیان می‌شود می‌توانید سرعت بسته‌بندی، حمل و چیدمان لوازم در منزل یا دفتر جدید و همچنین امنیت حمل اثاث منزل خود را بهبود دهید.

بهترین کاری که برای افزایش سرعت حمل اثاث منزل خود می‌توانید انجام دهید این است که از حجم لوازم منزل خود کم کنید. سعی کنید مواردی مثل رخت‌خواب‌های کهنه، لباس‌های قدیمی یا ظروف قدیمی که مدتهاست استفاده‌ای ازآن نکرده‌اید را دور بیاندازید یا آن‌ها را اهدا کنید. با این کار تمرکز خود را بر حمل اثاث منزل که برای شما بیشتر حائز اهمیت است، معطوف خواهید کرد.

برای سهولت در پیدا کردن لوازم خود بعد در اثاث کشی، و افزایش سرعت دستیابی به آنها سعی کنید هنگام حمل اثاث منزل حتما به کارتن‌ها برچسب بزنید. ذکر دو مورد لوازم داخل کارتن و محل قرار گیری هر جعبه روی برچسب هر کارتن اثاث کشی ضروری است.

بسیار مهم است که هنگام اثاث کشی لوازم مهم و ضروری خود و خانواده مثل شارژر موبایل، مسواک، وسایل شوینده حمام و ... که احتمالا بعد از اثاث کشی خیلی سریع به آن نیاز پیدا می‌کنید را آخر از همه بسته‌بندی کنید و در صورت امکان درون خودرو خود قرار دهید. به این ترتیب هم در بین اثاث دیگر هنگام حمل اثاث منزل گم نمی‌شود و هم دسترسی به آن راحت تر است.

نحوه چیدن بار هنگام حمل اثاث منزل از جمله نکات دیگری است که هنگام حمل اثاث منزل یا اثاث کشی باید به آن توجه کرد. نکته مهم در این مورد شروع کار با چینش اثاثیه سنگین منزل است. برای چینش اثاثیه بسته‌بندی شده منزل به ترتیب از وسایل بزرگتر مثل یخچال، مبلمان بزرگ، ماشین لباسشویی، سرویس چوبی و ... شروع کنید و بعد از آن به سمت وسایل کوچکتر بروید. در غیر اینصورت در پایان کار می‌بینید که کل ماشین باربری خود را با وسایل کم وزن و سبک پر کرده‌اید بدون آنکه جایی برای چینش اثاثیه بزرگ خود باقی مانده‌باشد.

انتخاب ماشین مناسب برای حمل اثاث

وزن بار برای ماشین باربری:

 هر نوع ماشین باربری، ظرفیت محدودی برای تحمل وزن بار دارد. بار زدن بیش از ظرفیت ماشین حمل بار می تواند خطر آفرین باشد.

موقعیت منزل جدید در اسباب کشی:

موقعیت منزل جدید شما در انتخاب نوع ماشین حمل بار شما تاثیر گذار است. به عنوان مثال اگر منزل جدید شما در کوچه ای با عرض کم قرار داشته باشد، قطعا ماشین باربری بزرگ نمی تواند وارد آن شود. هر چه خودروی حمل بار در موقعیت نزدیک تری نسبت به خانه جدید پارک شود، تخلیه و جا به جایی اثاثیه منزل ساده تر خواهد شد. نکته مهمی در اینجا وجود دارد این است که اگر مسافت حمل بار تا منزل از حدی بیشتر شود، شرکت های باربری هزینه اضافی برای شما در نظر می گیرند. بنابراین ماشین باربری مورد نظر خود را با توجه به موقعیت مکانی خانه جدید خود انتخاب کنید.

میزان بودجه و ماشین باربری:

هزینه کرایه خودروهای سنگین از وسایل نقلیه سبک بیشتر است. بنابراین هنگام اسباب کشی به بودجه خود توجه داشته باشید. البته اگر بار شما حجم زیادی دارد بهتر است از ماشین باربری بزرگتر استفاده کنید تا هزینه اضافی بابت رفت و آمد های چندین باره نپردازید. البته هزینه برای یک اسباب کشی بدون دغدغه کاملا ارزش آن را دارد و شما میتوانید با خیالی آسوده اثاثیه خود را به منزل جدید خود جا به جا کنید.

کامیونت:

کامیونت یا کامیون پر استفاده ترین وسیله نقلیه در امور اسباب کشی منازل و اثاثیه با حجم بالا می باشد و همچنین یکی از مطمئن ترین ماشین ها در  حمل بار و باربری می باشد که مشتریان این ماشین را بعلت اطمینان بالای آن انتخاب می کنند. کامیونت از یک تن تا ۱۲ تن بار را برای جابجایی داخل خود جای می دهد

۹۹/۱۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
بارباران(یونس لک)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی