شرکت حمل و نقل بار باران سیه باز(خوی)

با 10 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل

شرکت حمل و نقل بار باران سیه باز(خوی)

با 10 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل

۰۵اسفند

انواع تریلی ها

  • تریلی کفی

 

تریلی کفی ساده ترین مدل کامیون هاست که از یک قسمت باری ساده بدون سقف و بدنه استفاده می کند. این مدل تریلی ها برای جابجایی انواع مواد استفاده می شوند؛ تیرآهن، مصالح ساختمانی و حتی یک خانه کامل.

  • تریلی ترانزیت

 

تریلی ترانزیت یا اتاق دار به بدنه و سقف در قسمت بار مجهز شده است. معمولا قسمت بار تریلی های ترانزیت ضد آب و ضربه می باشد. این تریلی ها برای جابجایی موادی که نیاز به مراقبت بیشتری در طول مسافت دارند کاربرد بالایی دارد.

  • تریلی لبه دار

 

این مدل تریلی ها معمولا در طرفین و انتها از پنل های چوبی بهره برده اند و برای حمل موادی استفاده می شوند که بصورت بسته بندی بارگیری نمی شود؛ خاک، شن و مواد دیگری که بدون بسته بندی شدن منتقل می شوند. ارتفاع دیواره این کامیون ها در حالت استاندارد ۸۰ سانتیمتر با کف اتاق فاصله دارد.

  • تریلی کمپرسی

 

تریلی های کمپرسی از اتاقکی بهره برده اند که توسط یک جک بلند شده و تخلیه بار را آسان می کند. این نوع تریلی کاربرد زیادی در خاک برداری، انتقال شن و زباله ها دارند.

  • تریلی بغل بازشو

 

تریلی بغل بازشو از مدلی است که دیواره کناری آن برای بارگیری باز می شود. معمولا برای بار کردن کنده های درخت که طول زیادی دارند این نوع تریلی ها گزینه مناسب تری هستند.

  • تریلی یخچالی

 

تریلی های یخچالی به سردخانه و سیستم تهویه مطبوع مناسبی در بخش بار خود مجهز هستند که از فاسد شدن بار کامیون جلوگیری کرده و عمر بیشتری به آنها می بخشد. معمولا از این تریلی ها برای حمل موادی چون گوشت منجمد، ماهی و مواد فاسد شدنی استفاده می شود.

  • تریلی تیغه

 

قسمت بار تریلی تیغه یا تیغه دار به وسیله تیغه ای طولی یا محور به دو نیمه مساوی تقسیم شده است. این تریلی ها به خودی خود دارای قسمت بار نیستند و کانتینرهای باری مورد نیاز به روی آنها قرار گرفته می شود.

  • تریلی ۴۰ فوت

 

یکی از ابعاد متداول کانتینرهای باری ۴۰ فوت یا ۱۲ متر می باشد. این کانتینرها با توجه به ابعاد خود بارگیری مناسبی انجام می دهند و در باربری زمینی و دریایی استفاده ی ویژه ای دارند. تریلی های ۴۰ فوت برای حمل و نقل این کانتینرها بهترین گزینه هستند.

  • تریلی ۲۰ فوت

 

از اندازه های متداول دیگر کانتینرهای باری ۲۰ فوت یا همان ۶ متر می باشد. این مدل کانتینرها بعد از مدل های ۴۰ فوتی بیشتر استفاده را در بین کانتینرهای باری دارند. تریلی های ۲۰ فوت نیز بهترین و مطمئن ترین وسیله برای حمل زمینی این بارهاست.

 

۹۹/۱۲/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
بارباران(یونس لک)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی