شرکت حمل و نقل بار باران سیه باز(خوی)

با 10 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل

شرکت حمل و نقل بار باران سیه باز(خوی)

با 10 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل

۲۳اسفند

حمل و نقل زمینی یک روش حمل و نقل ارزان قیمت است و عموماً برای حمل وسایل بزرگ که حساس به زمان نیستند استفاده می شود. حمل و نقل زمینی به میانگین زمان حمل و نقل بین 3 تا 10 روز نیاز دارد.

تمامی ماشین هایی که برای حمل بار معین می شوند به یک شکل واندازه نیستند. بلکه بسته به میزان کالا،نوع و حجم آنها متفاوت هستند.شرکت حمل ونقل بار باران با داشتن ماشین ها در حجم و اندازه متفاوت بسته به بار شما در اختیار شما صاحبان بار قرار می دهد.

یشینه حمل‌ و نقل زمینی در کشورمان هم به همین ترتیب است. این روش در ایران، اوایل با استفاده از حیوانات انجام می‌شد.

شرکت حمل ونقل بار باران مفتخر است با 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل داخلی بین شهری کالاهای اساسی شما صاحبان بارها را در داخل کشور از مبدأ خوی و حومه به تمام نقاط کشور حمل کند. همچنین این شرکت با بیمه کردن بارها اطمینان خاطر را نسبت به سلامت رسیدن بار به مقصد را به شما می دهد.

شرکت حمل ونقل بار باران همچنین آماده حمل سیمان خوی از کارخانه آذرآبادگان خوی را به تمام نقاط کشور دارد.

این شرکت با داشتن کادری مجرب و باسابقه در زمینه حمل ونقل داخلی بصورت شبانه روزی و رایگان جهت مشاوره به شما صاحبان بار می باشد.

پس همین الان جهت دریافت مشاوره رایگان و درخواست ماشین در سریع ترین زمان ممکن با شماره تماسهای (04436458598 09143631141)با ما تماس بگیرید.

۹۹/۱۲/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
بارباران(یونس لک)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی